~sana sini cerita raya~

sana sini semua dah mula bekerja kan..sana sini semua upload gambo raya..hehe..saya pon dah mula kerja..dah habis cuti 3 bulan..walaupon tak puas..rasa nak cuti 3 tahun..hahaha..giler sape nak bagi? :p sebenarnya saya mula kerja 02/09/2011 (jumaat) lepas..tapi sebab saya sorang je kerja..maka,saya rehat 5jam..muahaha..tapi,hari ni..aduhai lemaunya bekerja..rindu sgt kat anak2..rasa nak nangis..tapi kutahan jebat..heheh!



cerita raya saya sama macam raya tahun lepas..rutin tu tiap2 tahun tak berubah..haha..cuma tahun ni keluarga kami bertambah..aqil menceriakan lagi suasana hari raya kami :) duit raya pon dapat berdabel2..muahaha..giler kosa le ibu ngira duit raya ANAK-ANAK..heheh!

saya pulak..langgar suma pantang larang makanan masa hari raya..ais,pulut,minyak,lemak,manis??perghhh..semua saya sebat..haha..nasib baik aqil ok je..boleh terima seadanya..good boy :) ni baru la saya berpantang balik..untuk kebaikan perut aqil dan kekurusan perut ibu..hahaha..



cerita kelakar nak share..tahun ni saya berkebaya..dah 3 tahun raya tak pakai kebaya ok..tetiba tahun ni muat pulak (muntah..muntah..) tapi, yang kelakar..pagi2 raya memang muat..eksen takmo pakai girdle..sekali bila dah masuk petang..satu persatu butang baju kebaya saya mula tak mesra dengan pasangan masing2..saya kene cover dengan brooch (nasib baik bawa lebih)..akibat dari makan melampau batas..muahaha :p



kami



budak comel..



sebelah mertua..



my side..



sempat lagi tu..hehe(tgk perut i..time ni dah kene pakai brooch :p)





CEPAT LA PUKUL 5PTG..SAYA RINDU MEREKA DIBAWAH NI.....HUKHUK



"



"



"

babai...



Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "~sana sini cerita raya~"

Post a Comment