~rindunyeee...~

dah lama saya tak update pasal alya insyirah kan..anak dara saya dah besar...huhu..
kadang2 bila saya tengok dia masa tidur..saya rasa rindu masa dia baby..
rindu masa dia belajar meniarap..rindu nak tengok dia merangkak..
rindu nak tolong dia struggle belajar berjalan..
sekarang alya dah besar..pampers pon dah tak pakai lagi (even time tido malam) hehe..
dia selalu tanya saya..bila dia nak pegi school..insyaallah nextyear sayang..
aisey,bertambah dewasa la anak ibu nanti..confirm makin berdikari lah dia.. :(

okey..saya membebel macam anak saya dah masuk 13tahun kan..padahal dia baru masuk 3tahun je la..adusss!! :p hehe..hati rasa nak upload gambo2 alya masa baby..jom tengok :)

ni masa dalam hari..

bergolek2 anak i atas karpet tauu..

tengok..takde gigi :D

dan..yang sekarang..haihhh!

hehe..hakikatnya..saya akan sentiasa memandang dia seperti anak kecil saya..yang akan sentiasa perlukan saya dalam keadaan apa sekalipon..ibu will always be with u..my little sweetheart :)

babai..

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "~rindunyeee...~"

Post a Comment