~reno yang tak sudah~

penat..sangat penat..ini lah gara2 rumah yang di renovate berkali-kali..maksudnya,di reno sikit sikit..ikut kemampuan..hihi..almaklumla..duit pon takde sedepuk mepuk..jadinya,redha jelah dengan apa yang ada..alhamdulillah..

ni proses hari ni..huwaa..tgk le..penat tau nak kemas besok2..
walaupon bukan saya yg kemas.

pic ambil pakai hfone je..sebab takkan tetiba nak kuarkan kamera amik gambo
indon2 tu kan..hehe :p


bulan februari hari tu..rumah saya kene roboh belah depan..sebab bahagian depan kami naikkan full awning dan tembok batu..kemudian pasang tiles..sekarang ni..hall,2nd hall dan dining semua ganti siling dan pasang cornies..pastu,plaster satu rumah..besok pulak tukang cat datang mengecat..adoii..banyak keje..

sakitnya hati ni bila tengok furniture saya yg berterabur..huwaaa..set kayu jati yang saya baru beli 3 bulan..dah mula berhabuk dan kotor,kena alih sana sini..huwaaa..tu le nasib,beli rumah lama kan..byk kene touchup..nak2 pulak saya dah full furnished kan rumah tu,baru sibuk2 nak reno (baru ada duit terlebih sebenarnya..hahaha :p )

nanti..bila dah fully siap..saya share pic deco ngade2 saya and hubby kat sini ok..buat masa ni..memang la nan ado..heheh..

ok kengkawan..mau sleep..too tired..babai :)

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "~reno yang tak sudah~"

Post a Comment