~jadual penuh makna~

sepanjang maternity leave..selepas habis pantang,lebih spesifikasi dalam bulan puasa ni..saya punya timetable sangat2 penuh dan teratur..tapi saya suka!dan saya nak buat satu entry jadual tersebut untuk saya kenang 2 minggu akan datang.. :(



5.00am-6.30am

susukan aqil

sahur dan solat subuh (ngaji sikit)



6.30am-8.30am

pam susu

kemas rumah (vacum,moping..etc)

siang sayur,thaw ape patut (prepare untuk masak tengahari)

basuh baju,sidai baju



8.30am-10.00am

buat susu alya,

susukan aqil (biasanya tertido sekali dengan anak2..hehe)



10.00am-1.30pm

mandikan aqil,mandikan alya

tengok tv dengan anak2 jap

masak untuk alya

bagi alya makan dan susukan aqil lagi ;)

solat zohor



2.30pm-4.30pm

pam susu

layan tv sekejap dengan anak2

tidokan aqil (sambil menyusu) dan alya (susu jugak :p)

(pon kadang2 tertido sekali)



4.30pm-6.00pm

preparation for iftar

solat zohor

angkat kain baju..haha



6.00pm-8.45pm

mandikan aqil dan alya

susukan aqil..again :p

iftar

solat maghrib (ngaji sikit)

solat isyak



9.00pm-10.30pm

tengok tv dengan anak2 dan hubby..

quality time kami sekejap..

kadang2 rajin,lipat baju..hehe..



10.30pm ke atas dah prepare nak masuk tido..

susukan aqil..dan bagi alya susu..hehe



saya memang sangat kurang masa untuk diri sendiri..tapi,happy sangat2..rasa macam dah takmo lepas timetable kat atas tu..

malangnya..lagi 2weeks saya akan naik kerja..maka,timetable saya akan berubah..

hermmm..kalau tak sebab saya kerja gomen..compom saya dah hantar surat atas meja bos..kihkih..aci dak cenggitu??heheh..



bintang kecik, saya mandi la..lepas mandikan anak2..haha :)



Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "~jadual penuh makna~"

Post a Comment